6 października rozpoczyna się konkurs fotograficzny portalu Nowa Warszawa – Warsaw Insta Festival (WIF). Pierwszy festiwal fotografii miejskiej na Instagramie. IgersPoland jest patronem medialnym festiwalu.
„Założeniem portalu Nowa Warszawa jest pokazywanie pozytywnych stron miasta oraz skali jego zmian. Kolejnym krokiem rozwoju naszego serwisu jest otwarcie się na mieszkańców i współdzielenie się naszą pasją, jaką jest miejska fotografia i opowiadanie o ciekawych miejscach w stolicy” – mówi Tomasz Reich, redaktor naczelny portalu Nowa Warszawa.
Warsaw Insta Festival prowadzony jest w czterech kategoriach konkursowych:
- Selfie z Warszawą
- Ikony Warszawy
- Miejskie przestrzenie
- Głową w chmury
CBRE jest sponsorem Ikon Warszawy – zdjęcia w tej kategorii muszą przedstawiać budynki powstałe po 2000 roku, których budowa wpłynęła w znaczący sposób na współczesny charakter Warszawy. Mogą to być budynki użyteczności publicznej (np. kompleksy biurowe, galerie handlowe), budynki przemysłowe i logistyczne oraz zamieszkania zbiorowego (np. hotele). Liczy się pomysł na nietypowe ujęcie budynków.
Warunkiem zakwalifikowania zdjęć do finału WIF w tej kategorii, jest oznaczenie ich w aplikacji Instagram następującymi hashtagami: #ikonywarszawy, #warsawinstafestival, #cbre
Pozostałymi partnerami WIF są następujące firmy: LHI – inwestor budynku Chmielna 25 i Nowego Domu Jabłkowskich, Ghelamco – deweloper flagowego projektu biurowego Warsaw Spire oraz Legia Warszawa. Patronat nad konkursem objął Urząd Miasta st. Warszawy.
Konkurs potrwa do 6 listopada, a jego wyniki zostaną ogłoszone pod koniec listopada. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi w biurze CBRE, na 24. piętrze budynku Rondo 1. Następnie zdjęcia zostaną publicznie zaprezentowane podczas wystawy pokonkursowej oraz na okładce magazynu Stolica.
Szczegółowy opis i regulamin konkursu znajdują się na stronie:
http://wif.nowawarszawa.pl/ oraz na www.facebook.com/warszawaodnowa