80-390 Gdańsk
Polska
Czwartek Social Media zawitał do Trójmiasta! Na pierwszym spotkaniu case’y z Trójmiastem w tle. Jarek Marciuk przedstawi case: IgersGdansk – Od pasji do społeczności. Jak działać i tworzyć społeczność na Instagramie. Zapraszamy.
Szczegółowy program spotkania w Gdańsku:
1. IgersGdansk – Od pasji do społeczności. Jak działać i tworzyć społeczność na Instagramie.
Jarosław Marciuk jest założycielem i ManIgerem @IgersGdansk, instagramowej społeczności miłośników fotografii mobilnej w Trójmieście, która została wyróżniona przez jury Case Study Festival na konferencji Social Media Convent 2013 w Gdańsku. IgersGdansk otrzymał tytuł Social Media Superstar. Sam prelegent określa siebie, jako ewangelistą Instagrama w Polsce. Współzarządza grupą Instagram Pl na Facebooku https://www.facebook.com/
2. Trójmiejskie tweetupy – o budowaniu społeczności wokół Twittera.
Katarzyna Michałowska – entuzjastka i myślicielka, uwielbia organizować przedsięwzięcia i pracę z ludźmi. Zawodowo: dziennikarz, redaktor naczelna Magazynu Studenckiego „płyń POD PRĄD”, dyrektor programowy Konferencji dla dziennikarzy studenckich Medionalia. Zredagowała niezliczoną ilość tekstów, wyszkoliła wielu dziennikarzy, obecnie rozwija się w szkoleniach online „Szkoła pisania” oraz przygotowaniu reportaży telewizyjnych. Ogarnia #3miastotweetup, pilnuje hasztaga #kochamurale oraz rymuje pod #limerykTT. http://
3. Social media miasta Gdańsk: jak prowadzić działania równolegle w wielu kanałach social media i czy to prawda, że miasto Gdańsk jest nawet na Spotify?
Prowadzące:
Aleksandra Mokwa, znana też jako Ida Aleksandra, pracuje w Biurze Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska. Do głównych jej zadań należą m.in. kreowanie obecności marki-miasta w mediach społecznościowych oraz organizacja Blog Forum Gdańsk.
Weronika Szadowiak – community manager w agencji Projekt PR. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji w Social Media oraz budowaniem społeczności i treści. Robi to co lubi – rozmawia z ludźmi, tyle że wirtualnie, zza logotypu kilku marek. Nie rozstaje się ze smartfonem, uzależniła się – zawodowo i prywatnie – od Instagrama. Wolny czas poświęca na roweroweLOVE, kulinaria i fotografię mobilną.
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wstęp jest wolny!
Kto przychodzi na spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
Jaka jest formuła?
Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 3 prezentacje po 15-20 minut.